Friday, November 16, 2012

wahhhh positifnya suamiku ni. beborak mcm xde apa yg nak dirisaukan. cite psl baby. psl besalin.psl pantang. psl ank2. psl umah. psl masa depan. mcm xde apa...mcm mana nak keep positif dlm keadaan ni. aku risau. aku sedih. dia tenangkan. tp aku jd marah plak. xpaham ke org tgh risau. dia kata aku negatif sbb tu aku risau. dia kata aritu lg doc ckp mcm2 tp la ni dh ada kat dlm. dh ok katanya. katanya aku salah bg date sbnrnya bkn 7-8weeks. helooooo...aku save ye bila darah kuar bila kita bersama. bila jd apa2. x mungkin aku salah date. warghhhh tekanan sungguh. how to keep calm when you know there's a big black cloud infront of you. mungkin aku ptt blaja calm down. mungkin aku shud just listen to him. pray semoga semua dipermudahkan. fikir yg elok2. tuhan sentiasa besama aku. insyaallah.

No comments:

Post a Comment